Zawisz
Admin
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 411
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
|
coda |
|
Official Promo Movie by Zawisz
http://www.youtube.com/watch?v=MZxUWBFfIIQ
*Start*
Start beta testów: 4.09.10
Koniec beta testów: 20.09.10
Oficjalny Start: 24.09.10, godzina: 18:00 [PIĄTEK]
Prologue
Witam. Mam przyjemność zaprosić wszystkich graczy Dark Wizard'a na nowo powstały, tworzony przeze mnie i kilku fanów PvP serwer
Instant RPPvP. Nad projektem pracujemy od początku kwietnia tego roku i staramy się oferować w pełni dopracowany i stabilny serwer.
Jest to standardowo działający instant (s7/t9 na start), oparty o BG, world i Arena PvP z zamkniętymi instancjami i wyczyszczonymi skryptami PvE dla poprawy ogólnej wydajności emulatora.
Chcemy stworzyć alternatywę dla zlagowanego Arena-Tournament'u, Ratail'a czy "dobrych" instantUF, skurwionych przez custom itemy, których my NIE support'ujemy i support'ować nie zamierzamy.
Jest to serwer "do pogrania", choć system zdobywania gear'u jest tak rozbudowanym, że napalony PvPer nie będzie się nudził i nie zrezygnuje z serwera po 24h.
Używamy najlepszego i najbardziej wymagającego emulatora TC2 z wieloma własnymi fixami/modyfikacjami, co jest dowodem na to, że idziemy na jakość a nie ilość.
Nie jest to też serwer, który padnie z braku sponsorów, gdyż sponsorem naszego szybkiego dedyka jest właściciel serwerowni a sprzęt będzie wymieniany na nowy i lepszy, gdy tylko osiągnie 80-90% zużycia.
I. Podstawowe Informacje
Server: Circle of Dark Arts [RPPvP]
Patch: 3.3.5a
Realmlist: set realmlist 85.25.152.75
Website: [link widoczny dla zalogowanych]
Rejestracja: [link widoczny dla zalogowanych]
Forum: -
Stats: [link widoczny dla zalogowanych]
Honor Ranking: [link widoczny dla zalogowanych]
Armory: -
Ważne:
Forum i armory w trakcie projektowania.
II. Rate'y
XP: Instant 80
Profy: Instant
Skill'e: x100
Honor: x2 (+duże bonusy z BG)
Arena Points: x7 (Flush co 24h)
III. Populacja
Circle of Dark Arts: Nieznana
Player Limit: Nieznany (ale średnio-wysoki)
Ratio Horda/Ally: Nieznane.
Ważne:
Gdy ilość graczy po jednej ze stron konfliktu będzie zbyt duża, serwer CoDA zastrzega sobie prawo do wyłączenia funkcji tworzenia charów w 1 z frakcji do czasu, aż zostanie przywrócone prawidłowe ratio.
Poza tym, mamy w planach możliwość wprowadzenia limitu graczy, tak aby: ms <100.
IV. Priorytety
1. Przyjemny Gameplay
2. Wysoka stabilność
3. Wysoki poziom PvP
4. Gra Fair-Play (brak custom itemów)
5. Klimat RP
6. Niski Ping
7. Profesjonalna administracja
8. Duża rywalizacja w PvP
9. Brak krytycznych bugów
10. Brak PvE
V. Stabilność.
DC: Brak
Latency: 20-80ms
Host: Niemcy
Rollbacks: Nie
Restarty: Rzadko (zawsze zapowiedziane)
VI. Inne ważne.
Odsetek Rodaków: Nieznany
Donacje: Nie
Custom Items: Nie
Vote Points: Nie
Vote Rewards: Nie
VII. Player Vs Player
1. Battlegrounds:
[Rodzaj BG] <-> [Szansa(rBG)] <-> [skrypty]
Warsong Gulch: 1/5 [100%]
Arathi Basin: 1/5 [100%]
Alterac Valley: 1/5 [100%]
Eye of the Storm: 1/5 [100%]
Strand of the Ancients: 1/5 [85%]
Isle of Conquest: Zamknięte [65%]
Wintergrasp: Zamknięte[85%]
Random Battleground: TAK
Ważne:
1) IoC i WG pozostaną zamknięte do czasu, aż serwer osiągnie stabilną liczbę kolejno 200 i 350 online.
2) Serwer oferuje specjalny system wspierający BG-PvP na serverze, informując na chacie wszystkich graczy, o rozpoczynających się BG i kolejkach na BG/rBG.
3) Server korzysta ze specjalnego systemu balansowania ilości osób na BG, co
gwarantuje nam grę "fair play", przynajmniej w kwestii równej ilości graczy walczących ze sobą po obu stronach (sprawuje się perfekcyjnie).
2. Areny PvP:
[Rodzaj Areny] <-> [Ilość Aren]
Arena PvP [2v2]: Nieznane
Arena PvP [3v3]: Nieznana
Arena PvP [5v5]: Nieznana
Dostępny Season: Seasson 8
Ważne:
Rating i Personal zaczynają się od "1200" i NIE spada aż do 1600.
Flush Aren co 24h.
VIII. Zaawansowane
Core's Update: Rzadko (co 14-60 dni)
Emulator: Trinity Core II
Changelog TC2: [CLICK]
Bug-Tracker: Tak [CLICK]
Developerzy CoDA: 2x C++, 1x PHP, 1 xSQL
Downtime: <1 minuta (DC <- [Offline] -> Online)
Transfery: Nie
AntiCheat: Tak + autoIP/acc ban [Nie aktywny]
Ważne:
Używamy modyfikowanego na potrzebny instanta PvP emulatora, zmiany dotyczą emulatora i bazy danych. Update serwera planujemy TYLKO gdy pojawi się kod oflagowany jako "stable". Co powinno zapewnić stabilność serwera teraz i w przyszłości.
Collision, AntiCheat i Pets' Line of Sight
Collision/vmaps: Tak (cały świat)
Line of Sight: Tak (nie można cast'ować przez obiekty)
Pets' Line of Sight: Tak (pety nie cast'ują przez obiekty)
Collision.dll: 10//10
Line of Sight: 10/10
Pets' Line of Sight: 10/10
IX. Projekt
Rekrutacja do Squadu: [CLICK]
X. Inne
1) Armory
2) Statystyki PvP (TOP Hk/Teams)
3. Mounty 2 i 3-osobowe (w tym fly)
4. Zmodyfikowana formuła aren PvP (Rating top Arena Team'ów >2500)
5. Isle of Conquest i Wintergrasp
6. Morrigan (NPC uczący profesji + teleporter)
7. Unikatowe Rangi PvP (każdy PvPer je kocha)
8. Dostęp do high-end'owych itemów (wszystkich)
9. Dostępność EQ (w tym PvE) oparta o PvP (honor/ap/hk)
10. Mini-teleporty (w głównych koloniach Ally/Hordy)
System rang PvP:
Gladiator (A) - Gladiator (H): 0 kills
Private (A) - Scout (H): 200 kills
Corporal (A) - Grunt (H): 400 kills
Sergeant (A) - Sergeant (H): 700 kills
Master Sergeant (A) - Senior Sergeant (H): 1000 kills
Sergeant Major (A) - First Sergeant (H): 1500 kills
Knight (A) - Stone Guard (H): 2000 kills
Knight-Lieutenant (A) - Blood Guard (H): 3000 kills
Knight-Captain (A) - Legionnaire (H): 4000 kills
Knight-Champion (A) - Centurion (H): 6000 kills
Lieutenant Commander (A) - Champion (H): 8000 kills
Commander (A) - Lieutenant General (H): 11000 kills
Marshal (A) - General (H): 14000 kills
Field Marshal (A) - Warlord (H): 18000 kills
Grand Marshal (A) - High Warlord (H): 22000 kills
of the Alliance (A) of the Horde (H):100000 kills
*Własny system limitów, ułożony według prostego algorytmu. Limity pierwszych rang są zawyżone w stosunku do ex-globalowego systemu, nawet na "głupiego" Private'a trzeba zasłużyć.
*Te same rangi wyświetlają się w statach PvP na webie.
XI. Screenshots
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
*Alliance Colony I - Za dnia... i nocą...
[link widoczny dla zalogowanych]
*Horde Colony I - Za dnia...
[link widoczny dla zalogowanych]
*Quest na battlemastera, którego ukończenie jest wymagane by mieć dostęp do broni na 284level w grze, wymaga 1000x "Mark of Glory", które są dostępne z custom questów.
[link widoczny dla zalogowanych]
*Morrigan to oskryptowany NPC, który uczy profesji (insatnt), oraz teleportuje do kluczowych lokacji w grze. W tym do kilku stworzonych
na potrzeby serwera: Dual Arena (osobno dla ally i hordy) oraz do kolonii (na początku jest tylko 1kolonia/frakcja, ale jak będzie więcej online planujemy dorobić ich trochę.
[link widoczny dla zalogowanych]
*Vendor na żarcie i potiony.
[link widoczny dla zalogowanych]
*Vendor na potiony dostępne z alchemii, tak, aby gracze mieli jak spożytkować nadwyżkę honoru.
[link widoczny dla zalogowanych]
*Trener uczący posługiwania się wszystkimi rodzajami broni, dostępnych dla naszej klasy rzecz jasna.
[link widoczny dla zalogowanych]
*Vendor na Bronie 1 i 2h (lev.277), czyli te prawie najlepsze, rating nieco przeraża, ale zapewniam że ów bronie będą dostępne dla top 10-25% arena teamów.
[link widoczny dla zalogowanych]
*Vendor na lepsze bronie s7, które normalnie nie są już dostępne.
[link widoczny dla zalogowanych]
*Quest od LK na High-End'owe bronie PvE (lev.284). Emblemy rzecz jasna są za Hk (1Hk = 1 emblem). Alternatywa dla itemów za AP/Rating, nie wymagająca robienia aren.
[link widoczny dla zalogowanych]
*Vendor od perm enchantów, na CoDA znajdziemy ich bardzo wielu.
[link widoczny dla zalogowanych]
*NPC z questami, w których enblemy za Hk wymieniamy na MoS, które następnie wymieniamy na T10. Itemy stosunkowo łatwe do zdobycia, jakoże to serwer PvP a itemy PvE są mimo wszystko zbędne w większych ilościach.
[link widoczny dla zalogowanych]
*Alternatywny quest na explorera, który polega na odszukaniu NPCa, który jest ukryty na jednym z 5 BG.
[link widoczny dla zalogowanych]
*Vendor na gadżety z engineeringu, aby królewska profesja graczy PvP była przyjemniejsza w używaniu, a gracz nie musiał latać po vendorach ze WSZYSTKIMI matsami do prof.
[link widoczny dla zalogowanych]
*Vendor na materiały wybuchowe.
[link widoczny dla zalogowanych]
*Vendor na narzędzia do profesji, a obok vendorzy z matsami do nich.
[link widoczny dla zalogowanych]
*Manekinów też nie mogło zabraknąć...
[link widoczny dla zalogowanych]
*Questy PvP, w których gracz wymienia marki na Mark of Glory, których potrzebuje do m.in titlesa: Battlemaster, czy high-endowych broni PvP.
Zakończenie tych wszystkich questów aktywuje questa na Justicara/Conquerora - osobno dla Ally i Hordy.
[link widoczny dla zalogowanych]
*Tak wygląda system mini-teleporterów w koloniach, ich użytkowanie jest banalne, target'ujemy NPCa/gracza do którego chcemy się teleportować i wchodzimy na ów okrąg.
[link widoczny dla zalogowanych]
*Vendor na standardowe, startowe s7/t9 (na SS vnedor s7).
[link widoczny dla zalogowanych]
Oczywiście o DK też nie zapomnieliśmy.
[link widoczny dla zalogowanych]
*Quest na Shadowmourne u LK.
[link widoczny dla zalogowanych]
*Poligon w kolonii Hordy, który oferuje questy PvP powiązane z "Mechanic War Event", który rozpoczyna co 6h (na 20min) wielką bitwę czołgów na WSG i AB.
Ważne:
Generalnie vendorów i cusotm stuff'u jest fchUj. Nie zapomnieliśmy o vendorze z shardami dla locków czy totemami dla shama. Poza tym niebawem wrzucę jeszcze kilka screenów.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zawisz dnia Czw 23:07, 23 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|